Avatar billede darkma Nybegynder
08. december 2007 - 19:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar fra Vista til XP

Hejsa.

Jeg har købt en Acer Travelmate 5720G

Men jeg vil gerne have den på xp i stedet for vista, men nu mangler bundkortet en sata driver. Den skriver den ingen harddiske kan finde under installationen af xp.

Jeg ville høre, hvor jeg kan downloade de sata drivere og kan jeg ligge det over på en usb, nu når min bærbar intet flobby drev har?
Avatar billede hojben Novice
08. december 2007 - 19:48 #1
er det en af dem hvor man ikke kan slå sata delen fra i bios?
Avatar billede darkma Nybegynder
08. december 2007 - 19:53 #2
Desværre ikke..
Avatar billede yaris Praktikant
08. december 2007 - 22:40 #3
Avatar billede darkma Nybegynder
08. december 2007 - 22:49 #4
Hey yt.

Jeg havde nemlig lige været inde og lurre. Thx :) Smid et svar, og jeg godtager det. :)
Avatar billede darkma Nybegynder
08. december 2007 - 22:49 #5
Men det lå bare ikke lige derinde :p - fandt det et andet sted derinde..
Avatar billede yaris Praktikant
08. december 2007 - 22:57 #6
ok
Avatar billede darkma Nybegynder
08. december 2007 - 23:06 #7
Men nu har jeg et andet problem... - Det vil KUN virke på flobby drev, hvad gør man ved det?
Avatar billede heltfin Nybegynder
10. december 2007 - 07:19 #8
henter vLite
Remove Windows Vista components, integrate drivers, tweak, bootable ISO...
http://www.vlite.net/download.html

eller til xp nlite
http://www.nliteos.com/download.html

er nemme at bruge til at lægge sata drivere ind på cd