Avatar billede shjorth Nybegynder
07. december 2007 - 16:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Side vurdering

Hejsa.

Jeg prøver lige igen :-)

Jeg ville høre om jeg kunne få noget ris/ros på mit nye tiltag:

http://pw.daasesiden.dk

Ser frem til at høre noget godt/dårligt.

Mange tak
Avatar billede Slater Ekspert
07. december 2007 - 17:47 #1
Idéen er faktisk ganske god. Jeg kunne muligvis godt finde på at bruge det - især hvis den fik et domæne, der var lidt pænere og lettere at huske.

Dog er designet *meget* generisk og kedeligt. Det er næsten fuldstændig magen til et utal af andre sider derude, og jeg er lidt i tvivl om hvad det der græs i bunden skal symbolisere.

Desuden har du et par almindelige stavefejl, der som altid forværrer indtrykket af siden - især gør det at det virker mindre seriøst og professionelt; en ting der er vigtig at udstråle, når du opbevarer folks private oplysninger.
Bl.a. er "idag" i to ord, "irelevante" er med to r'er, "du kan oprettet" har et t for meget, osv. Det er vigtigt du kommer af med dem!

Dine rød/hvide gradierede knapper er jeg heller ikke ret vild med. De passer ikke sammen med noget andet på siden, og er ærligt talt ikke særlig pæne.
Brødteksten er lidt for lille, og dens venstremargin på forsiden er for lille. 8 pixels er minimum.

Ret det, så har du mig som "kunde".
Avatar billede tweak Nybegynder
07. december 2007 - 18:57 #2
.
Avatar billede shjorth Nybegynder
07. december 2007 - 19:17 #3
Viperine:
Mange tak, meget konstruktiv kritik, og det vil jeg så absolut kigge på. Altid rart med lidt ris/ros.

Tweak ???
Avatar billede shjorth Nybegynder
09. december 2007 - 09:52 #4
Viperine -> Ligger du et svar?
Avatar billede Slater Ekspert
09. december 2007 - 11:44 #5
Gerne :)
Avatar billede Slater Ekspert
09. december 2007 - 11:46 #6
En anden ting: hvis du gerne vil have brugere, burde du nok lave en eller anden mulighed for at se siden, eller i hvert fald læse om hvad den kan, FØR man opretter en bruger.
Og linket "Ny bruger?" er ikke tydeligt nok et link - det ligner bare tekst, selvom det egentlig er den vigtigste knap på siden. Måske en større, stylet knap ville være bedre? :)
Avatar billede Slater Ekspert
09. december 2007 - 11:49 #7
Jeg ser lige du har en doku.html med information om siden. Men man skal først klikke på ny bruger, for overhovedet at kunne se linket til den.
Personligt ville jeg bare flytte al den information direkte ind på login-siden, under login-formen, men i mindste fald lav et stort, tydeligt link til den, som er synligt lige med det samme.
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. december 2007 - 16:03 #8
Det er taget til efterretning.

I øvrigt kan du hvis du har lyst tage et kig igen: www.privateworkplace.dk
Jeg har som du sagde skiftet domænet, og forsøgt at gøre designet en smule pænere ;)

Jeg takker!