Avatar billede egzonrh Nybegynder
06. december 2007 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lave Mozilla Firefox til at åbne MSN Live Messenger 8.5 Mailbox

Hey,

Jeg har downloaded Mozilla Firefox 2.0.0.11 og det virker fint. Når jeg logger på MSN Live Messenger 8.5 virker det også fint. Men når jeg trykker på mailbox i MSN vinduet (altså beskeder) så åbner den ikke i Firefox.

Ved nogen hvordan man gør at Firefox åbner mailbox?
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
06. december 2007 - 22:30 #1
Der står noget her du måske kan bruge til noget:
  http://kb.mozillazine.org/MSN_Messenger
Der er dog en del kritik af Messenger Plus! p.gr.a. reklamer.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
16. december 2007 - 14:11 #2
Ja, det er Stuffplug.

Der er bare et program. Den virker ikke på min computer. Når jeg har downloaded programmet, og så trykker på installationsiconet så kommer der et skilt hvor der står at Windows Live Messenger ikke er installeret på min computer.
Men det er den.
Jeg har Windows Live Messenger 8.5
Skal man vente til der kommer en ny version af Stuffplug så 8.5 kan virke eller gør noget?
Avatar billede Trez Seniormester
17. december 2007 - 13:40 #3
Messenger Plus med Stuffplug er det der skal bruges, men ingen af de 2 programmer er opdateret endnu til 8.5 eller 9.0 så tålmodighed ;)

Hvis ikke man bruger disse programmer vil Messenger altid åbne IE som mailbox så vidt jeg ved.
Avatar billede Trez Seniormester
17. december 2007 - 13:41 #4
Hov glemte lige at nævne at Messenger Plus er lavet så man kan sige nej til alle reklamerne hvis man vil, dette gøres under installationen.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
17. december 2007 - 18:12 #5
Okay:D. Ved du også hvornår de laver den nye version? Altså hvor tit laver de nye versioner, hvert år eller hver gang der kommer nye versioner af MSN?

Smid lige også et svar:D
Avatar billede Trez Seniormester
17. december 2007 - 18:33 #6
Tror de laver en ny version snart, men tror så først det sker til version 9 da den allerede er i beta.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
17. december 2007 - 20:02 #7
Okay, tak.