Avatar billede fixbabe Nybegynder
06. december 2007 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafiker søges

Jeg søger en grafiker til at lave et nyt hjemmeside design samt logo.

Vi er to personer som driver og koder siden bookhltv.org og er nu igang med at kode hele siden om og har i den forbindelse valgt at der skal nyt design til.

Mht betaling så er den service vi tilbyder på vores hjemmeside er gratis og de få kroner vi tjener på banner reklamerne kan ikke betale en grafiker for arbejdet derfor har vi selv været nød til at hoste op med nogle penge. Det er godt nok et beskedent beløb men vi håber at der er en der er frisk på opgaven.

Vi har haft kontakt til en som før har lavet noget for os men hans pris er langt mere end vi har at gøre med. Vi har kigget på dette design som vi godt kan lide Mht opbygningen og farverne osv. http://mellikki.deviantart.com/art/Assembly-Summer-2007-61064466

Planen er at lancere det nye system samt design den 1st januar.

For mere info eller lign: info@bookhltv.org
Avatar billede cpufan Juniormester
06. december 2007 - 20:18 #1
Hvis I kan snakke engelsk til grafikeren, har jeg en polsk kontakt,
som vil gøre det til en lav pris.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
06. december 2007 - 20:31 #2
Kan du skaffe nogle links eller lign så vi kan se hvad han har lavet?
Avatar billede cpufan Juniormester
06. december 2007 - 21:06 #3
www.sepis.pl er hendes webadresse
Avatar billede fixbabe Nybegynder
21. januar 2008 - 16:48 #4
Jeg fik mange mails men ingen af dem gav noget resultat, cpufan gider du smide et svar?
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2008 - 16:52 #5
svar

fik i ikke snakket med sepis?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
21. januar 2008 - 16:59 #6
Nej, vi fik kontakt til en grafiker gennem nogle venner.