Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 19:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Side vurdering

Hejsa.

Jeg ville høre om jeg kunne få noget ris/ros på mit nye tiltag:

http://pw.daasesiden.dk

Ser frem til at høre noget godt/dårligt.

Mange tak
Avatar billede w13 Novice
06. december 2007 - 19:44 #1
Skal vi hacke den for at komme ind eller hvad? :)
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 19:47 #2
Er det ikke muligt at oprette en bruger :|?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
06. december 2007 - 19:47 #3
man kan ikke komme ind på siden, man kan ikke engang tilmelde sig!!!
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 19:48 #4
Spøjst, det virker her :( Nå, men så har jeg jo massere at lave hvis det ikke engang virker :D
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 19:55 #5
Jeg har åbenbart brugt nogle funktioner som tilsyneladene ikke virker med firefox..

Men der er en del at arbejde med så.. Indtil videre tak skal i have!
Avatar billede stfn Nybegynder
06. december 2007 - 19:58 #6
jeg kan nu godt komme ind

Umiddelbart virker det som en ok brugbar side. Hvis jeg var dig ville jeg dog kigge lidt på AJAX til brug under fx budget. Det virker alt for langsommeligt at lave det med alle de textboxe. Jeg vil sige at jeg normalt ikke anbefaler at bruge AJAX til ret meget, men jeg ville faktisk synes du bare skal koble det på alle de steder du kan komme afsted med det i dit system.
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 19:58 #7
Mange tak for feedback..

Gætter jeg rigtigt hvis jeg siger du bruger IE?
Avatar billede stfn Nybegynder
06. december 2007 - 20:07 #8
ja
Avatar billede shjorth Nybegynder
06. december 2007 - 20:09 #9
Så er det problemet.. Pis.

Dum dum fejl at lave :S

Men jeg takker mange gange!