Avatar billede ng_tnt Nybegynder
05. december 2007 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kører flash i IE

Har igennem et stykke tid haft kvaler med afvikling af *.swf filer. Har derfor fjernet ActiveX komponeneten og installeret den igen - men uden held !

Nogen der kan hjælpe ?

kan f.ex. ikke køre denne -> http://efstech.dk/fileadmin/efs_technology/Files/FLASH/LaserNet_Flash_Final.swf
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
05. december 2007 - 13:16 #1
Har også oplevet nedbrud i IE7 - bl.a. på eb.dk ! Der er bla også eb tv som på min skærm altid er grøn og lyden er ok - men intet billede ???
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. december 2007 - 14:05 #2
hvilket program forsager kvalerne?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
05. december 2007 - 14:33 #3
FLASH er jeg rimelig sikker på
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. december 2007 - 18:05 #4
jeg har ie 6,0 og der virker dit link fint. kunne det være et javaprogram
du mangler http://java.com/en/
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
06. december 2007 - 07:54 #5
Nope - alt java up2date. Det er jo .swf fil den ikke vil køre i det link her i tråden - det er vel en flash fil jeg ikke kan køre via IE7 eller ?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
18. august 2008 - 15:54 #6
gaaaaammmmmeeeeel