Avatar billede nnb Nybegynder
05. december 2007 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

omdan tekst til .css

hej :).
jeg har et lillet problem, jeg skal have lavet et lillet system som gør at når man ind sætter en tekst i feltet og trykker gem, bliver den gemt som .css i en mappe ?
Nogen her der kan hjælpe ?:)
Avatar billede nnb Nybegynder
05. december 2007 - 16:17 #1
.
Avatar billede jck_true Nybegynder
05. december 2007 - 16:19 #2
<?php
$file = fopen('custom.css');
fput($file,$_POST['css']);
fclose($file);
?>
Dette er selvfølgelig alt for farligt at smide på sin hjemmeside men viser princippet.
Avatar billede nnb Nybegynder
05. december 2007 - 16:45 #3
jck true, kan du forkler mig hvordan jeg laver det så det viker ?