Avatar billede anri Novice
05. december 2007 - 07:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afslutte aktive session

Jeg ved at man kan afslutte den aktuelle http-session fra serveren med Session.Abandon, men findes der et kald man kan lave fra klienten, så man afslutter den aktuelle session uden at lukke browseren ned?
Avatar billede lifo Nybegynder
05. december 2007 - 13:38 #1
kan du ikke bare lave et kald til en side som kalder Session.Abandon og så redirekter til start siten
Avatar billede anri Novice
05. december 2007 - 14:27 #2
Desværre har jeg ikke adgang til server koden, så jeg kan ikke sytoppe sessionen på den måde.
Avatar billede anri Novice
14. februar 2009 - 14:36 #3
Jeg fandt desværre aldrig en løsning på dette, så jeg lukker.