Avatar billede racerrqv Praktikant
04. december 2007 - 14:43 Der er 1 kommentar

Dagsoversigt Windows Mobile

Hej
Jeg sidder over laver noget tidsregistrering til en Windows Mobile Telefon. Problemet ligger i at jeg godt kunne tænke mig at lave noget der svare til DagsOversigt i kalender,altså så man kan vælge hvilken dag i toppen.
Som jeg har lavet det nu, er det med tabs, men det "fylder" rimelig meget på sådan en lille skræm.
Nogen der ved om det er lavet med "link" eller hvordan det er lavet?

Hilsen
Racerrqv
Avatar billede uggi16 Nybegynder
13. februar 2008 - 13:30 #1
Er det ikke bare nogle dropdownlister der er placeret i en panel og låst til toppen af formen ?

det er nok den eneste måde jeg lige kan komme i tanke om...