Avatar billede jedi-master Nybegynder
04. december 2007 - 14:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er bedst

Har Kaspersky Internet Security 6.0 med Fire wall osv i..men
har brugt Zone Alarm før i tiden..
hvad er den bedste Fire wall?

mvh.
Avatar billede jedi-master Nybegynder
04. december 2007 - 15:30 #2
Cool ;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. december 2007 - 15:31 #3
Den bedste firewall findes ikke i virkeligheden, af følgende årsager.

- Selve "Den bedste Firewall" kræver kun et hul eller fejlopsætning for at være værdiløs
- En firewall er kun en rellativ lille del af den samlede sikkerhed. Selov "Den bedste firewall" giver ingen sikkerhed hvis resten ikke følger med
- Vælger du en samlet løsning, f.eks. fra Kaspersky, risikerer du at et hul har virkning på alle produkterne og dermed ødelægger hele sikkerheden
- Vælger du forskellige produkter fra forskellige leverandøre risikerer du at de ikke arbejder ordentligt sammen og ikke kækker det hele

Kaspersky er et udemærket produkt, sammen med de fleste andre store or en række mindre spillere, såm du sagtens kan være tjent med. Spørgsmålet er i virkeligt at træffe et valg og så lære sig hvordan man anvender og opsætter det produkt man har valgt
Avatar billede jedi-master Nybegynder
04. december 2007 - 15:48 #4
godt nok
God Jul og Godt Nyt år..
;o)
Avatar billede justrace Novice
04. december 2007 - 16:10 #5
Den bedste firewall må så være en afbrudt internetforbindelse. (ku' ik' la' vær') God jul og godt nytår herfra også, og så må vi håbe at alle hackere har tjent nok på alle dem med en åben port, så vi andre ikke bliver angrebet, og kan sove al den fede julemad af igen med ro i sindet. :-)))
Avatar billede justrace Novice
04. december 2007 - 20:18 #6
Se også: http://www.eksperten.dk/spm/807116 Kommentar: erikjacobsenn 22/11-2007 18:54:11

Citat: Det er også hul i hovedet at være på nettet med en PC uden en hardware firewall, eller som minimum er hjemme-router.