Avatar billede nanders Nybegynder
03. december 2007 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Linksys og fullrate

Kære Eksperter,

Har store problemer med mit fullrate abonnement. Bl.a. runger telefonen utrolig meget med fullrate. Fullrate anbefaler blot om at købe en ny telefon, hvilket jeg har gjort uden hørbare forbedringer.

Det spm. jeg ønsker besvaret her er dog om hvordan jeg opsætter min linksys router til at kunne fungere med den Zyxel enhed jeg har fået fra Fullrate.

Har på http://www.eksperten.dk/spm/729703 set at man kan ændre et  nummer i routeren til noget andet, men hvordan gør jeg det?

Og hvordan foretager jeg yderligere ændringer i routerens opsætning så mit fullrate abonnement virker?

VH

nanders
Avatar billede kenp Novice
03. december 2007 - 21:01 #1
Sæt den op som AP som f.eks. her? http://exp.dk/spm/808407

eller hvad er det du vil?
Avatar billede pft Nybegynder
06. januar 2008 - 09:45 #2
Avatar billede kenp Novice
06. januar 2008 - 10:51 #3
pft -> det er så bare ikke os alle som kan se den tråd...
Avatar billede kenp Novice
06. januar 2008 - 10:53 #4
pft -> den tråd du har lagt er nøjagitg det samme som jeg har lagt.. (fik en jeg kender til at sende mgi indholdet af den tråd)
Avatar billede pft Nybegynder
06. januar 2008 - 11:36 #5
Ok det havde jeg ikke set. Når man har Fullrate som udbyder har de deres egen forum.
Det er kun dres kunder der kan komme ind på deres forum.

Så nanders du kan gå der ind og få support, hvis det er en hjælp?
Avatar billede nanders Nybegynder
25. september 2010 - 23:55 #6
Pft, vil du smide et svar?
Avatar billede nanders Nybegynder
21. oktober 2010 - 17:48 #7
Pft svarer ikke på mine henvendelser. Jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede pft Nybegynder
21. oktober 2010 - 18:29 #8
Så får du da et svar.