Avatar billede ebe Praktikant
02. december 2007 - 23:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Karma igen igen

Hej alle sammen!

Jeg er træt af at få karma jeg ikke kan bruge til noget! Karma i dag er anonym, der behøves ikke skrive kommentarer om hvorfor man har givet det, og der skal ikke henvises til spørgsmål.

Jeg synes at der skal indføres ændringer, som teknisk bestemt ikke er uoverkommelige:

1. Hvis man giver karma, skal afsenderen automatisk med.
2. Hvis man giver karma, skal der en saglig begrundelse til.
3. Hvis man giver karma, skal der henvises til et spørgsmål.

På den måde kan karma måske bruges konstruktivt af modtageren også!

venlig hilsen Ebe
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2007 - 10:29 #1
Så vidt jeg ved, bliver "karma"-featuren fuldstændigt fjernet fra næste version af Eksperten.

Jeg mener at den nuværende administrator (Snowball) har sagt dette.

Lav en søgning, eller kig Eksperten-kategorierne igennem:

http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/
Avatar billede fromsej Praktikant
03. december 2007 - 11:06 #2
Det er korrekt, det forsvinder i næste version(muligvis i dette årtusinde).
Hvoprfor man ikke bare kan droppe det med det samme går over min forstand.
Avatar billede ebe Praktikant
03. december 2007 - 18:23 #3
tak thesurfer og fromsej, kigger lige på linket :)
Avatar billede olehen Nybegynder
05. december 2007 - 14:39 #4
Jeg har også lige studset over at jeg har fået en dårlig karma fra en eller anden.. Har kigge alle mine spørgsmål igennem og kan ikke se vedkommende på noget tidspunkt har svaret på et af mine spørgsmål.. Så hvorfor??

Kan heller ikke se meningen med det system..
Avatar billede c-holst Novice
07. december 2007 - 21:42 #5
Nøjes personligt med at konstatere, at der er en gruppe der hygger sig med den slags, Det har stået på lang tid og at det nok forsvinder en dag.
problemet blev dog så vidt jeg husker decimeret betydeligt da admin fik mulighed for at se hvem der smider hvilke.
Du kan anmelde det efter bestemte kriterier