Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 13:45 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Forslag til JackAss? :o)

Hey!

Vi er et par Geeks som regner med at lave JackAss WannaB (NarRøv på Dansk)  senere i dag.. men vi her ikke nok ideer til hvad vi skal lave..

Det skal helst kunne laves uden det koster, og det skal ikke gøre ALT for ondt.. :)

Alle ideer som bliver brugt vil blive belønnet med 15points.. :)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:47 #1
hop ud fra rundetårnet
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 13:50 #2
\"Det skal helst kunne laves uden det koster, og det skal ikke gøre ALT for ondt.. :)\"

Nej okay, hvis vi ikke rammer jorden, så går det vel.. :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 13:51 #3
DOH!! Andre ideer får ogsaa points..
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:52 #4
ok. Det var da et godt forslag, men eh....
Avatar billede humlebien Novice
12. juni 2001 - 13:58 #5
Bliv kørt ned af en cykel ?!
Avatar billede humlebien Novice
12. juni 2001 - 13:58 #6
hop i havnen med en blyklods om foden
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:00 #7
Måske niveauet af forslagene hentyder lidt til at det er et tåbeligt projekt i har gang i....
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:08 #8
Spect... Ehm.. vil bare mene, at det er disse indlæg, som virker tåbelige.. :o)

/me beder fra nu af kun om ideer, som kunne virke rellevante/Gode :)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:11 #9
tåbelige indlæg til tåbelige spørgsmål ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:26 #10
Spec... Har du nogensinde set JackAss?
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:26 #11
Spec... Har du nogensinde set JackAss?
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:27 #12
Hmm... Argh.. Sidder ved en Meget langsom commer lige nu.. hehe..
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:29 #13
Ja og det er vildt godt. Men derfra til at prøve at lave det selv? Det er nogle ret sindsyge ting de laver...
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:35 #14
Hehe.. Ja, men det er helt klart sjovt! :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:35 #15
BTW.. msg mig, hvis en eller anden mangler nogle afsnit, og gerne vil have det.. jeg sender gerne.. :)icq: 38808388
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:37 #16
... hvilket også er det der gør det godt - hvis det skal blive lige så godt på dansk, skal det være lige så sindsyge ting i laver.

Måske ser JackAss rimelig harmløst ud men det kunne sagtens ende med en stor ulykke - måske endda dødsulykke - lav risiko, men den er der helt bestemt - eller et brækket ben eller dets lige. Spørgsmålet er, at hvis man ved at det ikke bliver lige så godt alligevel; er der så en finte i at lave det?
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:38 #17
Hvor mange afsnit er der egentlig af JackAss?
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:39 #18
Ehm... Ellers kunne man vel bare lave nogle Meget underlige ting? :)

Ehm... Jamen, så spør jeg.. Hvorfor gik Microsoft videre fra deres windows 3,11? :)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:42 #19
Ehm... Ellers kunne man vel bare lave nogle Meget underlige ting? :) >> Ja og garenteret det ville blive sjovt - men det ville aldrig blive til dansk version af JackAss - nok nærmere noget nyt.

Ehm... Jamen, så spør jeg.. Hvorfor gik Microsoft videre fra deres windows 3,11? :) >> Hvad mener du?
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:43 #20
Der er 16 episoder i alt.. Der kommer en ny om en uges tid.. 8 i season 1, og 8 i season 2.. :)
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:44 #21
Ja okay... så kalder vi det bare NarRøv istedet for.. Så nogle ideer? :)

Mener bare, at windows 3,11 er da Kanon... Hvis det er det man kan lide.. :)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:45 #22
Kan du overhovedet huske Windows 3.11?

Hvis du kan vil du huske at det mildest talt var noget lort.
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:46 #23
Gå nøgen igennem storcenter nord?
- det er da ihvert fald underligt.
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 14:54 #24
Jada! Det kan jeg da.. Har det også installeret på min commer hjemme.. (Godt nok kun en emulering med VMWare, men jeg har det da..) =)

Det med Storcentret.. Gør vi i aften.. :>)
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. juni 2001 - 14:56 #25
Hoppe ud fra storebæltsfærgen ?
Avatar billede 123 Nybegynder
12. juni 2001 - 15:02 #26
Gå hen til en rigtig høj/stor neger o giv ham en rose + et kys på kinden og fortæl hvor meget du elsker store stærke mænd... og om han skal noget i aften ;o)

Ellers kunne du også tage til Bilka og fylde tilfældige personers vogne op med kondomer og lignende :o)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 15:05 #27
2 gode forslag 123 - den der med kondomerne er måske lettere barnlig? ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
12. juni 2001 - 15:46 #28
123... Joooooo Tark.. :)

men den med Negeren er vist ligegodt.. men kan da godt ske vi finder en sød pige, som skal have en rose, og et lille klap på bagen.. :)

Og den med Bilka.. den er sikker! Hehe..