Avatar billede karl-koder Nybegynder
30. november 2007 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrive til web.config filen ?

Hejsa,

Jeg er ved at lave en Item Template så jeg kan oprette en række filer hvergang jeg laver et nyt modul til et projekt i en forbindelse ville det være rart hvis jeg i samme ombæring kunne skrive til web.config filen, er dette muligt ?
Avatar billede kennedk Nybegynder
30. november 2007 - 22:26 #1
Faldt over den her på google:
http://geekswithblogs.net/AzamSharp/archive/2005/10/09/56457.aspx

Ved ikke om den virker, men post da lige tilbage om det lykkedes :)
Avatar billede karl-koder Nybegynder
30. november 2007 - 22:36 #2
Jeg er ved at være noget brugt for idag så jeg kigger på det i morgen ;o)

Men ved hurtigt gennemsyn skal den kode eksikveres og da jeg laver en item template til hurtigt at kunne danne basis filer til mine moduler kan det nok ikke bruges men jeg kigger på det
Avatar billede karl-koder Nybegynder
17. december 2007 - 11:17 #3
Koden skriver godt nok til en web.config fil, men det lykkedes mig ikke at få det til at virke ved oprettelse af en template så jeg springer den del over og lukker spm.