Avatar billede amews_aj Nybegynder
30. november 2007 - 18:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bioshock, FEAR, Crysis

Kunne man få uddybet lidt hvad de primære forskelle af. Altså hvordan er gameplayet helt i forhold til hinanden?
Hvad er mest udfordrende?

Hvad foretrækker I? Hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2007 - 20:25 #1
Call of Duty 4 - Modern Warfare
det er spil i samme changre. skydespil der er yderst krævende grafik mæssigt.
bioschock er nok lidt underligt men noget i stil med det gamle quake 2 men enten kan man lide det eller også er det bare forvirrende. man farer rundt i en masse gange og skyder løs på alt og intet.
fear og crysus er der ingen forskel men er bare krigs spil i mine øjne skåret over den samme læst. men bevares srysus er flot i grafikken men det er den føste jeg nævnte altså også.

ingen point til mig uanset hvad du syntes om svaret
Avatar billede amews_aj Nybegynder
30. november 2007 - 20:52 #2
Noget specielt siden du lige nævner Call of Duty 4 fremfor de nævnte?
Umiddelbart ville jeg have vurdering indenfor de først nævnte.

(Andre svar er meget velkomne) :D
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. december 2007 - 15:56 #3
Lad os korte det ned til bioshock vs crysis.
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
02. december 2007 - 13:48 #4
Fear er da lidt speciet, da man nærmest spiller krig i en gyser film, der er spøgelser over alt, og spooky hændelser. f.eks kan klinkerne lige pludselig blive revet af væggen og flyve rundt i luften. der er konstant en virkelig spooly lille pige der dukker op.... så her er altså tale om et skydespil der omhandler det parnomale. og man er jo også en specilforce der bliver sendt tilsådan steder.. det er et udemærket, ret uhyggeligt spil!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
09. december 2007 - 00:12 #5
dengalespuler: Jeg har ikke helt fået den sammenligning som jeg ville have, men dog har du givet din holdning til FEAR, smid et svar, så deler vi point.