Avatar billede silverishkitten Nybegynder
30. november 2007 - 17:23 Der er 6 kommentarer

Hjælp med IE please (også Firefox)

Ok... Jeg har prøvet at spørge på Spywarefri's forum... men der var ikke rigtig nogen hjælp at hente. Så jeg citerer lige mig selv her:

" Hej... Jeg har prøvet alt hvad jeg kunne... Men Internet explorer of Firefox bliver VED med at lave fejl!

Ok.. Firefox's problem:

Hver gan jeg prøver at åbne NOGET som helst der har og gøre med java, crasher den, eller bare stopper med at svare. Det er enormt stressende og irriterende at skulle genstarte den hele tiden.
Jeg har prøvet at afinstallere, installere og alt muligt med Java.... Jeg ved snart ik hvad jeg har på min comp mere. Tror vidst jeg havde 4 versioner af Java på min computer, men var for bange at slette nogen af dem. Nu har jeg prøvet at slette dem alle, og installere den nyeste version. Men det hjalp overhovedet ikke.
Så ærligt talt ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mere.

det andet problem er så med Internet explorer.
Lige pludselig, kunne den ikke få mig ind på min netbank mere(jeg har danskebank).
Når jeg går ind på siden( www.danskebank.dk ), virker den fint... lige indtil jeg prøver at komme ind på log ind siden. Så kommer den med den der irriterende "En fejl opstod på siden" pop up. Den vise ikke siden korrekt. Mange knapper oppe i top-baren forsvinder, og den viser ikke logind vinduet eller noget.
Jeg har prøvvet alt med Internet Explorer. Har prøvet at update, slette filer... ja... jeg har enda kørt en rgistry-cleaner for og se om den kunne fixe noget. Men nej. Intet virker. Jeg tror jeg har slettet alle "temp files" der overhovedet er på min comp (udover dem i c:/Windows/temp) mappen, da jeg prøvede at slette dem, men så kom Explorer hele tiden med fejl). Har også slette Cache, cookies, history.... Alt muligt.
Jeg har prøvet at ringer til min bank for at få vejledning, og gjort ALT hvad de bed mig om angående sikkerheds-indstillinger.

Og... Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre mere. Har meget lyst til at smide min bærbar ud af vinduet, og slippe for disse problemer.... men... Dum er jeg nu ikke <.<

Please hjælp mig. Dette har stået på alt for lang tid nu, og jeg har seriøst brug for hjælp."

Jeg giver 200 points til den dar kan hjælpe mig med at løse problemet, for detter er... Virklig en af de mest frustrerende problemer jeg nogensinde har haft.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2007 - 18:11 #1
Hvorfra har du hentet java?
Evt. link......
Avatar billede silverishkitten Nybegynder
01. december 2007 - 01:21 #2
Fra TDC's link til Javas officielle hjemmeside
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2007 - 07:31 #3
Ved ikke om det er det samme, men her kan den nyeste downloades: http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Avatar billede silverishkitten Nybegynder
01. december 2007 - 10:16 #4
Den nyeste er installeret.
Avatar billede silverishkitten Nybegynder
06. december 2007 - 01:26 #5
Så ingen kan hjælpe?
Avatar billede silverishkitten Nybegynder
13. december 2007 - 18:32 #6
Går ud fra det er et nej.. :(