Avatar billede j-roar-h Nybegynder
30. november 2007 - 16:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel

Hej...

Jeg leder efter en GRATIS webhotel, hvor jeg kan ligge min hjemmeside op. Jeg har tidligere haft Frac.dk, men tror de er gået ned, de virker i hvert fald ikke.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe?
Den skal ikke kunne noget specielt, jeg har kun billeder og tekst, da jeg ikke kan finde ud af andet, dog ville jeg gerne have en formmail.

På forhånd tak.
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. december 2007 - 11:25 #1
Hej
Prøv evt at søg på denne side - www.hostindex.dk
Det kan være der er nogle til 0 kr om mdr.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
01. december 2007 - 12:16 #2
nogen andre der kan hjælpe??? Måske nogen der kan gøre så det er gratis for mig, men det normalt koster penge? Ved godt der ikke er så stor chance, men man kan jo være heldig.

Jeg har set på 1go, men er det noget værd?
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
01. december 2007 - 12:40 #3
Har også lige set på DomainDirect.dk men er det noget værd, syntes de prøver at få penge ud af folk, efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til... Men nok bare mig.

Eller er der nogen jeg kan få noget gratis plads af?

Ville dog helst have min egen hjemmeside.
Avatar billede showsource Seniormester
02. december 2007 - 02:16 #4
Bruger selv domaindirect, og de prøver nu ikke på at få penge af mig :O)
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
02. december 2007 - 11:17 #5
Okay, men koster det slet ikke noget på nogen måde?

Koster det ikke at oprette et domæne?
Avatar billede showsource Seniormester
02. december 2007 - 12:45 #6
Nu ved jeg ikke om de har gratis host af subdomains?
Men jeg har bl.a. phpbegynder.dk, og danske domains kan få et gratis host hos domaindirect, 1 stk. pr. person

Du kan købe et domain hos dem, eller bruge www.gratisdns.dk, hvilket jeg vil anbefale.
Ved oprettelse af domain hos domaindirect, skal du så huske at markere du selv vil styre dns og har et domain i forvejen.

Og umiddelbart har jeg ikke oplevet nogle problemer hos domaindirect.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
23. december 2009 - 18:53 #7
svar