Avatar billede cavatino Nybegynder
30. november 2007 - 02:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne i Internet Explorer 7

Efter at have installeret Internet Explorer 7 kan jeg ikke længere holde på ikonerne under Foretrukne med programmet FavOrg. Jeg kan godt ændre dem, men efter et stykke tid ændre sig tilbage igen.

Hvad er nu det for noget snot?

Jeg vil selv bestemme hvilke ikoner jeg vil bruge. Nogle af originalikonerne er afskylige. Derfor ændre jeg dem indimellem til et andet som jeg finder i FavOrg's Data mappe.
Avatar billede snowball Novice
30. november 2007 - 07:57 #1
Ved ikke om nedenstående måske er et fix:

http://discussions.virtualdr.com/showpost.php?s=296246dc3659e87cf576afb661f27190&p=1102259&postcount=14

Ellers så ifølge PC Magazine, dem der har lavet programmet, vil problemet ikke blive løst.

http://discuss.pcmag.com/forums/permalink/1004379763/1004379763/ShowThread.aspx#1004379763

Som beskrevet på oventående link, så bliver det nok ikke til at finde en afløser eftersom IE7 meget gerne selv vil bestemme over de ikoner.
Avatar billede cavatino Nybegynder
30. november 2007 - 12:33 #2
"Udmærket".
Så vil jeg gerne vide hvordan jeg slipper af med lortet igen og får version 6 tilbage?
Avatar billede snowball Novice
30. november 2007 - 14:08 #3
Sådan fjernes Internet Explorer 7.
http://support.microsoft.com/kb/927177/da

"I artiklen beskrives, hvordan du fjerner Windows Internet Explorer 7 i Microsoft Windows XP og i Microsoft Windows Server 2003. I artiklen beskrives også, at Microsoft Internet Explorer 6 gendannes, efter at Internet Explorer 7 er blevet fjernet."
Avatar billede cavatino Nybegynder
30. november 2007 - 15:02 #4
Tak.
Avatar billede smasherdk Novice
27. december 2007 - 23:47 #5
Højreklik på Favorites og gør alle filer "skrivebeskyttet" så kan IE ikke lave om på ikonerne :)