Avatar billede sheva007 Nybegynder
29. november 2007 - 17:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til diagrammer, etc.

Hej.

Håber jeg har postet det rigtig sted.

Jeg er ude efter et program, hvor man kan lave diagrammer og matricer.

Jeg bruger Excel 2007, men jeg synes ikke det er særlig godt. Man kan f.eks. ikke lave et diagram med 2 y-akser, hvis i forstår hvad jeg mener? Eller også er det fordi jeg ikke kan finde ud af det! Desuden synes jeg at det design-mæssigt ikke ser særlig pænt ud i når man laver det i Excel (synes det ser alt for klumpet ud!). Så synes jeg Excel 2003 var lidt bedre.

Nogle der ka' hjælpe?
Avatar billede peet-49 Novice
29. november 2007 - 17:22 #1
Auto Cad
Avatar billede sheva007 Nybegynder
29. november 2007 - 17:41 #2
Hm, hurtigt svar.
Men at lære at bruge AutoCad er jo en uddannelse i sig selv, eller hvad? Og desuden koster det jo en formue.
Avatar billede emanuel Praktikant
29. november 2007 - 22:44 #3
Prøv og se om dette kan bruges http://www.feyndraw.com/
der er free trial, og prisen er kun 20 us§, og med dagens kurs så er det vel til at klare.
Mojn
Avatar billede sheva007 Nybegynder
21. april 2008 - 19:35 #4
.