Avatar billede lord_mike Nybegynder
28. november 2007 - 23:34 Der er 2 kommentarer

ASP.Net 3.5. Overskriver .Net 2.0

Som det står, så installerede jeg .Net 3.5 på min webserver, og nu vil alle .Net 2.0 applikationer ikke køre.

Fejlen ligger i at den ikke kan finde en assembly som er version 3.5 og derfor gerne skulle være kommet med .Net 3.5 installationen.

Beskrivelse:
Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: Unrecognized attribute 'xmlns'. Note that attribute names are case-sensitive.

Linje: 72 i:  Source File:  C:\windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Config\web.config
<add xmlns="" assembly="System.ServiceModel.Web, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35"/>

Noter at mappen er .Net 2.0's. Hvilket kort sagt betyder at 3.5 overtager 2.0...
Avatar billede neoman Novice
28. november 2007 - 23:41 #1
Fejlmeddelelsen siger noget andet - prøv at smide xmlns="" ud.
Avatar billede lord_mike Nybegynder
29. november 2007 - 16:50 #2
Der er mange linjer med det. Har fjernet 3.0+ og geninstalleret 2.0... Virkede ikke.