Avatar billede egmose Novice
28. november 2007 - 21:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

bedømmelse af hjemmesnide!

Hejsa
Hvad syns i om hjemmesiden www.mk2-disco.dk?
Den tiltrækker ikke rigtig kunder så hvad kan jeg evt. lave om?

Alt kritik er velkommen:)

Mvh.
Mickey e. rasmusse
Avatar billede w13 Novice
28. november 2007 - 21:20 #1
Du bør nok kigge på noget SEO (Søgemaskineoptimering). F.eks. er din title, description og keywords på mange af siderne bare "velkommen". Det er google nok ikke meget glad for.

Derudover kan google nok ikke finde dine undersider, fordi de bliver lavet med en javascriptmenu - og google kan ikke læse javascript.

Du kan evt. oprette en konto hos Google, så ka' du bruge deres webmasterværktøjer.
Avatar billede egmose Novice
28. november 2007 - 21:37 #2
Hvis det er en adwordskonto du tænker på har jeg en.
kan ikke lave andet end en javascript menu da det er et cms, system. SEO Kan jeg vist også lave fra cms´en??
Avatar billede w13 Novice
28. november 2007 - 21:45 #3
Ja, søgemaskineoptimering er bare at gøre google gladere for din side.

Nej, tænker ikke på adwords. Bl.a. kan man under webmasterværktøjer se, hvad google har af indvendinger mod ens side.
Avatar billede egmose Novice
28. november 2007 - 21:50 #4
Ehm, har opdateret søgeordene. Har du evt. tid til lige at kigge lidt på dem? Hvor finder jeg de webmastertools?
Avatar billede swiatecki Novice
28. november 2007 - 22:00 #5
Du kan  lave siden så den vises korrekt i Firefox
Avatar billede egmose Novice
28. november 2007 - 22:03 #6
hvad sker der med den i ffx da?
Avatar billede w13 Novice
28. november 2007 - 22:36 #7
Avatar billede noob2003 Nybegynder
28. november 2007 - 22:42 #8
din menu / bannerbilleder fucker total up i Firefox
Avatar billede w13 Novice
28. november 2007 - 23:04 #9
egmose>> http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/
Den er god at have, når man laver hjemmesider. Det går ikke i dag at lave sider, der ikke vises korrekt i FF.
Avatar billede egmose Novice
28. november 2007 - 23:16 #10
Jamen, jamen det er jo et cms-system. tror jeg skal have fat i dem der står for det!
Avatar billede w13 Novice
28. november 2007 - 23:56 #11
Et CMS kan være lavet på mange måder, så det kan være, du har ret. Det er ikke til at sige for os.
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 00:19 #12
Det er ikke for at være en idiot, men den hjemmside kunne godt trænge til et ordentligt overhaul... har du nogen penge du kan investere i det, ville det nok være fornuftigt at få en eller anden proffesionel til at kigge lidt på den. Jeg mener ikke at du skal bruge 50.000 kroner på at få en eller anden hjemmeside der kunne være Microsoft værdig, men du kan nok godt finde nogle mennesker der ville gøre et udemærket job, for lidt mindre penge. Søg evt. på google.dk efter "billig webdesign".
http://www.webskabelon.dk/
http://www.lindkold.dk/
osv. (jeg kender ingen af dem, det er bare to tilfældige fra google)

Prøv at sammenlign din hjemmeside med andre mobildiskotekers, så tror jeg at du vil give mig ret...

mvh.
madshammer
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 15:30 #13
Lukketid?
Avatar billede egmose Novice
04. oktober 2008 - 17:52 #14
Ja tror jeg:P