Avatar billede ilsl Nybegynder
28. november 2007 - 09:55 Der er 1 kommentar

hvordan laver jeg en søgning i flere af mine felter

Det jeg har er en lille database, hvor jeg skal have lavet en søgning i det hele, hvor jeg skal kunne søge efter et bestemt ord, f.eks. gulerød....

Hvordan kan jeg lave det i access, ..gerne ingen kode, for det fatter jeg ikke lige noget af, men hvor jeg skal klikke henne?

De ord jeg søger efter skal bruges til noget statestik bagefter
Avatar billede mugs Novice
28. november 2007 - 10:15 #1
Prøv at se på Thomas Jepsen's hjemmeside. Der ligger en fremragende dynamisk filtrering- søgefunktion. Den er lige til at downloade med vejledning.

makeiteasy.dk