Avatar billede activ Nybegynder
28. november 2007 - 08:04 Der er 4 kommentarer

Konprimering af medelelseslager.

Efter nedlukning af Outlook-Express popper et vindue op, som spørger om det skal komprimere meddelelseslageret.
Det er jeg absolut ikke interesseret i.
Hvorledes får man det til at holde op med at "poppe op"?
Mvh Chris.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2007 - 08:58 #1
http://www.eksperten.dk/spm/676948

Go to: Start>Run>Regedit>OK and find this key.

HKEY_CURRENT_USER\Identities\{long number}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0.

Clik on 5.0 -In the right hand pane and find *Compact Check Count* >right click>modify>decimal>and set the value to 0, zero).
This will reset the prompt, and you won't see it again for
another 100 closings.
Avatar billede activ Nybegynder
28. november 2007 - 20:33 #2
Ok, måske er vi på vej, men denne adresse virker ikke i Vista desværre.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2007 - 17:09 #3
Okay, jeg troede vidst Outlook Express virkede under Vista, jeg troede man brugte Windows Mail i Vista.
Der for gik jeg ud fra det var i XP.

Så må vi vente på der kommer en Vista-bruger forbi med løsningen.  :-)
Avatar billede hmj Nybegynder
11. oktober 2008 - 23:32 #4
I Windows Mail: Gå ind i Funktioner > Indstillinger > Avanceret > Vedligeholdelse. Fjern markering i "Komprimer databasen, når der lukkes ned, for hver osv."