Avatar billede flashit Nybegynder
26. november 2007 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sharepoint Video WebPart

Hej E.

Er her en som kender til atWebPart som kan afspille video. Den skal bo i en Moss løsning, og det skal være muligt at kode op i mod kontrollen som var den en normal kontrol.

Jeg har fundet denne, men den er låst til siden og kan ikke editeres via kode.
http://www.sharepointblogs.com/ajp/archive/2007/07/18/media-player.aspx

Det er ikke vigtigt om det er en flash kontrol eller andet, bare den kan afspille diverse formater.

Det behøver ikke være en gratis en.... bare en :-)

Mvh
Jakob
28. november 2007 - 15:03 #1
Du kunne måske bruge en Content Editor webpart og embedde en player i noget html-kode der?
Avatar billede flashit Nybegynder
29. november 2007 - 00:01 #2
Hej

:-) Har du været inde på http://www.sharepointu.com/forums/t/1834.aspx.
Der har jeg nemlig fået samme svar.

Det jeg er ude efter en nu mere en "rigtig" en. En som brugerene man benytte uden at skulle rette i nogle Object tags.

Men tak.
Avatar billede flashit Nybegynder
02. december 2007 - 20:07 #3
petrander - Giver du ikke et svar...
02. december 2007 - 21:20 #4
Værsågo'! :-)