Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 18:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Converter DVD til mpg eller avi

Hej.

Er der nogle der kender et program til at convertere en DVD film til mpg eller avi gratis, uden der kommer et vandmærke?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
26. november 2007 - 18:15 #1
http://www.autogk.me.uk/
Autogk er et rigtigt godt program og nemt at bruge. Gratis og ingen vandmærker.
Avatar billede trav4u2 Novice
26. november 2007 - 18:18 #2
Du kan lægge dvd’en over på harddisken og derefter samle vob-filerne til én mpg-fil med vob2mpg
http://www.svcd2dvd.com/downloads.aspx#VOB2MPG
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 20:25 #3
Jeg kunne ikke bruge vob2mpg, det havde jeg prøvet...:) Men autouk gik i stå og så kunn jeg ikke åbne programmet igen... Kender i andre?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
26. november 2007 - 21:13 #4
Det virker som om du har nogle problemer med din film. Begge programmer skulle kunne løse dit problem.
Avatar billede trav4u2 Novice
26. november 2007 - 21:41 #5
Enig med nobert, men du får liiige et program mere.
Når dvd'en er ovre på harddisken kan du bruge Avi.net og lave det til én avi(divx)-fil.
http://www.clonead.co.uk/
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2007 - 16:52 #6
Nej. Det var min egen skyld. Det var fordi at jeg ikke havde set at der kom et andet vindue op og det var det der converterede filen.. Men det virker nu.. Men du skal jo have din point så kom med et svar..:)
Avatar billede christopher_hammer Nybegynder
27. november 2007 - 16:55 #7
Avatar billede norbert_ Nybegynder
27. november 2007 - 16:59 #8
Hvem af os skal lægge svar? Eller vi kan begge lægge svar og du kan dele mellem os, det bestemmer du. Begge svar er rigtige, alt afhængig af om du vil have en mpeg eller en avi.