Avatar billede shadownes Nybegynder
26. november 2007 - 17:15 Der er 4 kommentarer

god spille pc

hej alle sammen
Jeg har en kammerat som spørger mig jeg kan finde en god spille pc til ca. 6000kr. Kender I nogle hjemmesider hvor man kan kigge på en god spille pc til ca. 6000kr og hvor man kan bestille den fra nettet af?

>Shadownes
Avatar billede keenkbh Nybegynder
26. november 2007 - 19:19 #1
Nogle enkelte eksempler:

Føniks Computer: www.fcomputer.dk

MM-Vision: www.mm-vision.dk

Føniks har mange forskellige færdige konfigurationer, men der er også mulighed for at tilpasse den efter eget ønske...
Avatar billede maejsh Nybegynder
26. november 2007 - 19:53 #2
ellers komplett.dk der kan man også konfigurere det hele selv.

ellers er der http://topdata.dk/product.asp?product=4474&sub=260&page=1 det er godt nok til ca 1500kr mere, men ligner en god PC, en jeg selv har kig på ihvertfald :)
Avatar billede shadownes Nybegynder
28. november 2007 - 08:22 #3
tak for de links. De er super ^^
Nu skal jeg bare forklare min kammerat det med RAM, CPU, grafikkort osv xD
Han kender ikke så meget til computer. hehe
Men det får han lært en eller anden dag.
Avatar billede maejsh Nybegynder
28. november 2007 - 22:36 #4
hehe okay :) var så lidt.
men tja er bare at kigge rundt lidt, se på diverse tests osv og se på priser, edbpriser.dk er god til at få oversigt over de mange sider med priser osv. og se at ikke alle er ens.
håber i finder ud af det :)