Avatar billede Kengun Praktikant
26. november 2007 - 09:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan lave applikationer for Windows Mobile 6?

Jeg har lige fået mig en HTC s710 mobiltelefon, og jeg er på utkig efter noge programmer til den. Jeg har fundet nogle, men ikke alle dem jeg ønsker.

Derfor lurer jeg på om jeg måske kan få til at selv lave programmer for Windows Mobile 6? Jeg er totalt færsk i det her, så derfor spørger jeg her om der er nogle der ved hvordan jeg kan komme igang. Hvilket programeringspråg, etc. jeg kan bruge?

Selv har jeg for mange år siden programeret i Visual Basic, og lurer på om jeg måske skal tage fat i noget af det igen. Eller kan man også bruge andet som Javascript, Flash, etc.?
Avatar billede racerrqv Praktikant
04. december 2007 - 14:32 #1
Jeg sidder selv og leger med netop den telefon. Jeg laver programmer i Visual Studio. Hvor jeg benytter .Net Compact Framework.
Hvis du er ny til at programmere, så øv dig lidt på din pc'er, med nogle simple programmer.
Men mit forslag ville være C# .Net, som kan udvikles i Visual Studio.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. december 2007 - 18:41 #2
Tusind tak for dit svar :)