Avatar billede aitnemed Novice
25. november 2007 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forwarding af indkomne mails til 5 andre mail-adresser

Hej folkens

Nu er tiden for julefrokoster jo kommet over os. Som medlem af en lille lokal "julefrokost-bestyrelse", har jeg fået æren af at ordne det IT-baserede... Herunder oprettelse af en fællesmail til vores "forening".

Tanken er, at vi har en fælles foreningsmail som folk kan skrive til. Samtlige mails der sendes til denne fællesmail, skal straks forwardes til de 5 "bestyrelsesmedlemmer".

Nu er mit spørgsmål: Findes dette i gratis udgaver i stil med gmail, hotmail og lign. (vi har ikke råd/tid til store forkromede løsninger)?

På forhånd tak
Esben
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. november 2007 - 12:28 #1
Hvad med eks. cliche.dk som koster en krone pr. måned er det over jeres budget?
Avatar billede leif Seniormester
25. november 2007 - 12:30 #2
Som bacardil skriver så kan det gøres for meget små penge.
Avatar billede aitnemed Novice
10. april 2011 - 18:14 #3
Tak for hjælpen bacardil.

Jeg lukker den her, så du må gerne smide et svar, hvis du vil have point.

Efter nøje research endte vi alligevel med en semiforkromet løsning. Vi investerede i et domæne og et webhotel, så vi både har hjemmeside samt unikke mailadresser med mailforwarding sat op.
Avatar billede aitnemed Novice
15. maj 2011 - 12:30 #4
Jeg lukker