Avatar billede Shannon Novice
21. november 2007 - 18:31 Der er 3 kommentarer

flash9.ocx BIG TIME PROBLEMER

Kan nogen hjælpe mig her. Jeg får hele tiden en fejlmeddelelse i en grå box hvor der står at der er opstået problemer med et tilføjelsespgm kladet: flash9.ocx. Jeg har forsøgt flere gange at afinstallere det også ved hjælp af afinstallationsprogrammet hvorefter jeg har hentet den nyeste version igen og så kører min pc 5 minutter og så starter problemet forfra så alle explorer winduer må lukkes. Nogen bud ?
Avatar billede Shannon Novice
21. november 2007 - 18:49 #1
Nå ja kan lige tilføje at jeg afinstallerede ved brug af følgende: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...cfm?id=tn_14157

Jeg har ydermere problemer med at logge ind på en del debat forums etc. Selvom jeg er registreret etc så sker der intet når jeg søger st logge ind. Jeg ved ikke om det har at gøre med den samme fejl, men er opstået samtidigt.

Mvh Shannon
Avatar billede Shannon Novice
21. november 2007 - 18:53 #2
Ja okay jeg kan se mange andre har problemet helt tilbage til 2005 uden løsninger at finde.....hmmm.... http://www.geekstogo.com/forum/flash9-ocx-t126157.html
jeg har også kørt diverse cleaner programmer og slettet reg keys etc. lige meget hjælper det....hvad skyldes dette problem ? Håber meget nogen kan hjælpe mig da det ellers virkelig er skod. Kh Shannon
Avatar billede hojben Novice
15. juli 2008 - 23:46 #3
Det er et stort problem for mange :) Men du skal ind og overtage ejerskabet på filen. Dette gøres via stifinder, højreklik på filen og vælg egenskaber. Vælg fanen sikkerhed og sæt dig selv som ejer af filen. Herefter burde du kunne slette filen.

Prøv så at installere flashplayeren igen.