Avatar billede kingdingaling Nybegynder
20. november 2007 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar, hvad siger i til den.?

Nogen der har erfaring med denne bærbar eller mærket i det hele taget.?

NovaBook XLerator - Core 2 Duo T7500 2.2 GHz - 17" Gamer laptop

17" TFT XGAWU+ Glare Skærm - 1920 x 1200
Intel Core 2 Duo T7500 2.2 GHz
Intel Santa Rosa 965 chipset
Geforce 8700GT 512 MB RAM
4 GB DDR RAM 667 MHz
200 GB Harddisk 7200 RPM
1GB Intel Turbo Memory (Robson Modul)
DVD brænder DL
Fingeraftrykslæser, Bluetooth
10/100/1000 Mbit netkort
Intel Wireless 4965 N netkort
Indbygget Webcam 1.3 Mpixel
Microsoft Windows Vista home Premium (64-bit)
Taske medfølger

Features i NovaBook XLerator

Tastatur med numerisk tastatur
Gamer placering af Ctrl & FN key
Sort /orange Kabinet
8 cells Batteri
1 Kensington port til sikring
4 USB porte
Express Card slot
Indbygget mikrofon
SVHS udgang
7 i 1 kortlæser
HD lyd
Seriel port 9 pins
DVI stik
1 firewire port
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2007 - 18:46 #1
Har du et link til et billede?
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
20. november 2007 - 18:53 #2
Ja selvfølgelig. Jeg glemte og sige at computeren skal bruge til spil surf film..

Og så skal den bærbar jeg køber gerne være så kraftig at jeg ikke behøver og tænke på og skifte den ud igen før om et par år.!

http://www.eu-computer.dk/shop/novabook-xlerator-core-12420p.html
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2007 - 19:35 #3
Tak minder lidt om min egen fra Clevo, samme spec og samme fejl.
Tak for link det hjalp lidt at se testen af den.
Tag skribentens ord til dig, han har ret i mange ting og plejer også at have ret i det meste, hvad angår bærbare/slævbare PC
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
20. november 2007 - 19:48 #4
Sammen spec og sammen fejl.?

Hvad fejl har du da selv måtte døje med nu når du siger at de 2 minder om hinanden..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2007 - 19:57 #5
Støj fra blæser, og vægten.
Min HD er lidt mindre 160GB og så en anden CPU jeg gav 17,000 kr. for min
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
20. november 2007 - 20:05 #6
Ja okay så, støjen har jeg accepteret at jeg sikkert må leve med uanset hvad når jeg gerne vil ha et kraftværk med stor skærm.

Men mon ikke det blir den jeg ender med og købe da jeg ikke lige umiddelbart kan se noget tilsvarende til den pris der dækker mine behov bedre..

Nogen herinde der allerede bruger den.?
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
20. november 2007 - 20:15 #7
skriver du ikke igen nordicwolf så jeg kan smide nogle point i din retning.?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2007 - 21:34 #8
Godt nok så er jeg ikke alene om at sidde i blæserstøjen, men man vender sig til det, jeg har sat den på en skråplade med 3 små blæsere i og hører den næsten ikke.