Avatar billede axel21 Juniormester
19. november 2007 - 22:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til MySQL dump streng

Hej, jeg har brug for hjælp. Jeg har 2600 af disse strenge:

INSERT INTO virksomheder VALUES ( '293', 'Lefthanded', 'Sankt Annæ Gade 245', '1291', '0', '0', '0', '', '', '5', '0', '', '0', '525', '2', '', '0', '2007-06-13 00:00:00', '0', '0');

Men når jeg importere dem til min MySQL database i phpmyadmin indsætter den også disse tegn '' . Jeg vil gerne have hjælp til at fjerne dem, evt. i et andet program eller om man kan noget smart i phpmyadmin.

På forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede arne_v Ekspert
19. november 2007 - 22:51 #1
Hvordan importerer du ? Og hvordan ser du at de er kommet med ind ?

(der skal vaere '' omkring strenge og de boer ikke komme med ind)
Avatar billede axel21 Juniormester
20. november 2007 - 08:57 #2
Jeg fik hjælp til at tage backup af en herinde: http://www.eksperten.dk/spm/790946

Jeg importere en tekstfil i phpmyadmin, og når jeg kiggeri databasen kan jeg se at de tegn er kommet med i alle felter. Men de skal altså væk, da jeg ikke sidder og slettet dem i 2600 rækker i hånden :(
Avatar billede axel21 Juniormester
29. november 2007 - 15:07 #3
Jeg har gjort det hele i excel, og det var noget være noget, med data til tabeller.