Avatar billede kennith Nybegynder
19. november 2007 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt en tekst med komma i MySQL

Hej jeg brug for at indsætte noget forklarende tekst i en tabel i MySQL og ville meget gerne have lov at bruge komma og andre tegn i denne, men det kan jeg ikke lige umiddelbart, formodentligt fordi den opfatter det som værende en ny værdi efter kommaet.

Er der en løsning på dette?
Avatar billede fennec Nybegynder
19. november 2007 - 13:27 #1
Snakker vi om en ganske almindelige insert her?? Der godtager den da alle special tegn (bortset fra ') uden problemer:

insert into dinTabel(textCol) values('hej med dig, har du det godt?')
Avatar billede kennith Nybegynder
19. november 2007 - 13:35 #2
Tak for svaret det var mig der var et fjols jeg havde glemt et komma andet steds og fik en fejl med at den kolonnerne ikke passede. Lig lige et svar så skal du få lidt point *S*
Avatar billede fennec Nybegynder
19. november 2007 - 13:53 #3
Det kan jo ske :o)
.o) <-- One Eyed Jack