Avatar billede jma3_5 Nybegynder
19. november 2007 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samme overskrift på efterfølgende sider

Hej

Jeg er ny på denne side så jeg er ikke helt sikker på hvor meget man skal skrive. Gi' evt. fif hvis jeg mangler noget.

Jeg vil gerne ha' indholdet af f.eks A1..A10 som overskrift på alle sider.

Håber nogen kan hjælpe - Tak!

Mvh
Jørn
Avatar billede jkrons Professor
19. november 2007 - 12:49 #1
Er det helel rækker 1 til og med 10, eller er det kun A-kolonnen? Hvis det kun er cvellerne A1 til A10, så må du lige forklare, hvad du mener med, at du vil have dem som overskrift: Hvis du vil gentage Akolonnen på alle sider vælger du Filer - Sideopsætning. I Fanebladet ark skriver du A:A i ruden Gentag kolonner til venstre. Er det de 10 øverste rækker, du vil have gentaget skriver du 1:10 i ruden Gentag rækker øverst.
Avatar billede panebb Novice
19. november 2007 - 12:51 #2
kan du ikke hente overskrifet via en formel ?

i ark 2 -> ?

=Ark1!A1 osv
Avatar billede jma3_5 Nybegynder
19. november 2007 - 13:18 #3
Hej jkrons

Du har løst mit problem - mange tak for det. Nu er jeg så ikke helt sikker på hvordag jeg give dig nogle points - går det helt af sig selv?
Avatar billede jkrons Professor
19. november 2007 - 13:24 #4
Du skal bare acceptere dette svar. Klik i boksen nederst til venstre og vælg mit navn.