Avatar billede bc123 Nybegynder
18. november 2007 - 12:25 Der er 10 kommentarer

Blank skrivebord i XP

Jeg har en god og efterhånden ikke så ny pcer med XP.
Når den starter op ser det fint ud og de fem brugerkonti kommer fint frem. Men når man så klikker på en af dem skriver den at de personlige indstillinger indlæses men man kommer kun frem til et fuldstændig blank skrivebord uden muligheder. Ved at taste ctrl+alt+del har jeg prøvet på at starte explore, men uden held. Er der nogen der har et forslag?
Avatar billede flintstone Novice
18. november 2007 - 12:44 #1
højreklik på skrivebord -> arranger ikoner efter -> ...... er der så flueben i "vis ikoner på skrivebord" ?
Avatar billede bc123 Nybegynder
18. november 2007 - 13:37 #2
Hverken mus, programlinie i bunden eller andet er at finde....... så nej desværre!
18. november 2007 - 13:49 #3
HAR de - brugerkontiene - virket ?
Eller er de 'nyoprettet' ?

Og det er en 'StandAlone' PC - altså ikke noget med at logge på domæne mm. ?
Avatar billede bc123 Nybegynder
18. november 2007 - 14:33 #4
Ja de har virket uden problemer og det er en standalone PCer
Avatar billede fire-fox Nybegynder
20. november 2007 - 23:12 #5
tyder på en virus eller spyware...
21. november 2007 - 07:28 #6
... samme herfra ...

Kan du starte i "Fejlsikker tilstand" ?
Avatar billede bc123 Nybegynder
21. november 2007 - 09:01 #7
Jeg har fået startet en antivirus scan via ctrl+alt+del, uden den fandt noget og fejlsikker tilstand giver det samme nedslående resultat.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 09:11 #8
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2007 - 20:26 #9
Halloooooooooo
Avatar billede bc123 Nybegynder
11. december 2007 - 06:55 #10
Desværre, er forsøgt uden positiv resultat!