Avatar billede sharp9000 Nybegynder
18. november 2007 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IP Log til PN / PNphpBB2

Til phpBB2 forumsystemet findes der et et modul der hedder "CodeCrush Log System", som logger de ip'er de besøgende i forummet logger ing fra.

Jeg har forsøgt at installerer det på min side, som anvender PostNuke og PNphpBB2 forum (tilrettet version af phpBB2 der passer til PostNuke). Dette virkede desværre ikke, da jeg fik en fejlmeddelse der sagde: "Call to undefined function pnDBGetConn() " når jeg ville installere det (flere timers googlearbejde har ikke kunnet løse det).

Nogen der har kendskab til et modul som kan logge de ipadresser som de besøgende logger ind fra? Det behøver nødvendigvis ikke være freeware, sålænge det virker.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
18. november 2007 - 15:50 #1
Avatar billede sharp9000 Nybegynder
18. november 2007 - 19:05 #2
Jeg har forøsgt at installere det nævnte program og en nyere version af samme, men det virker ikke :(

Tror det skyldes at også dette mod er lavet til phpBB og ikke PNphpBB
Avatar billede sharp9000 Nybegynder
01. december 2007 - 19:02 #3
Lukker og slukker..