Avatar billede ml Nybegynder
16. november 2007 - 11:20 Der er 2 kommentarer

Hurtigere build i VS2005

Vi har et efterhånden stort webprojekt i Visual Studio 2005 (VB) med en helt del klasser.

Samtidig med projektets størrelse er build tiden blevet meget længere, hvilket giver en masse spiltid når man udvikler.

Skal man flytte nogle af klasserne til ClassLibarie (hvordan gør man evt. det) eller hvad findes der ellers af tips og tricks..

Kort sagt: hvordan kan vi optimere build tiden?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
16. november 2007 - 14:24 #1
Du kan opdele din solution i flere del projekter, typisk i arkitekturiske lag, eksempelvis GUI, BLL og DAL og disse projekter kan du så builde uafhængigt af hinanden. Når du er færdig eller skal køre din applikation er du naturligvis nødt til at køre en build entire solution. (Husk referencerne imellem del projekterne).
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2007 - 02:27 #2
Opdeling må være løsningen.

Men af nysgerrighed: hvad er lang build tid ?