Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 17:11 Der er 13 kommentarer

Vedr. Windows Firewall til P3-netradio acceptering.

Hej.

Jeg har næsten lige købt en ny computer, og nu vælger min firewall så ikke at ville køre P3-netradio længere. Dvs. den kan godt loade det vindue som viser P3-netradio, men den siger intet (og nej, der er intet i vejen med min lyd).

Hvad gør jeg?

Mvh den fortvivlede
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 17:18 #1
Du skal ikke bruge tilladelse i Windows firewall for at høre P3, så det må være noget andet der driller
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 17:19 #2
Hvad sker der hvis du går her ind ? http://netradio.dr.dk/confirm.asp?&

Selv om du klikker nej til det plugin, bør det virke alligevel
Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 17:22 #3
Selvom jeg trykker "ja" eller "nej", virker det ikke.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 17:34 #4
Hvis du har en router med "Statefull Packet Inspection" (SPI) kan det genere streaming. Prøv at slå funktionen fra i routeren (hvis du har en selvfølgelig). Funktionen findes også i Windows Firewall, så det giver ikke problemer
Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 17:36 #5
Jeg har en router, men det er den samme router jeg har haft hele tiden, og problemet opstod først med min nye computer.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 18:22 #6
Prøv at gå i internetindstillinger -> Sikkerhed, og sæt til standard for alle sikkerhedszoner, og under avanceret, så gendan avancerede indstillinger
Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 18:30 #7
Det virkede ikke.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 18:46 #8
Lige en tanke. Har du installeret Windows Media player ?
Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 18:48 #9
Ja, det har jeg. Men den loader p3-netradio i Internet Explorer.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 18:55 #10
Hmm, måske er det nogle dll filer der trænger til at blive registret. Du kan prøve Dial-A-Fix http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml

Flueben i "Registration Center"
Avatar billede heman_ Nybegynder
15. november 2007 - 19:23 #11
Wooooooooohooooooooo. Takker "Forevernewbie".

Jeg skylder dig en. (:
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. november 2007 - 19:32 #12
Drikker Tuborg ;-)
Avatar billede heman_ Nybegynder
16. november 2007 - 20:43 #13
I orden. :D