Avatar billede rollokingo Nybegynder
13. november 2007 - 19:32 Der er 3 kommentarer

sd kort

hej allesammen nogen der ved hvorfor jeg ikke kan kopiere en mp3 fil over på mit sd kort via pc.den skriver filen er skrivebeskyttet og det er den ikke
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2007 - 19:39 #1
Det er vel ikke sd kortet der er skrivebeskyttet.
På nogle kort sidder der en lille knap/skyder som skal flyttes for at ophæve skrivebeskyttelsen på kortet.
Avatar billede rollokingo Nybegynder
13. november 2007 - 19:42 #2
ja den er oppe men det virkede også fra ny men da jeg havde haft det i anlægget en gang ville det ikke skrive på det mere
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2007 - 19:52 #3
Prøv lige med knappen i den anden position.....