Avatar billede dennism Nybegynder
12. november 2007 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk?

Jeg er på udkig efter en ekstern harddisk. Det skal være en hvor man selv kan sætte en HD i.

Hvad koster det ekstra hvis man gerne vil have sådan en netværks-harddisk. I må gerne smide nogle links.

På forhånd tak!
Avatar billede patrickabrahamsen Nybegynder
12. november 2007 - 17:31 #1
www.edbpriser.dk www.itbutikken.dk www.danskitlager.dk tjek nogle af disse sider og du får et godt praj om tingene.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
12. november 2007 - 17:38 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378022

dette er den fedeste netværksharddisk til rimelige penge! den kan alt hvad du kunne komme i tanker om at få brug for, incl webserver med php / mysql / itunes server / photoserver og meget mere...

se mere her:
http://www.synology.com/enu/products/DS107e/index.php

jeg har selv 106'eren som er den gamle model... og jeg er ovenud tilfreds!
husk dog at prisen er uden disk!
Avatar billede dennism Nybegynder
12. november 2007 - 17:58 #3
-zonic- >>

Hvordan virker dets "Multimedia Service"? Ved du, om det kan køre på Linux?
Kan man få noget lidt billigere med netværk?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
12. november 2007 - 18:57 #4
det kan sagtens køre på linux.. multimedia service bruges mest til at koble på uPNP produkter, mediecentre osv, så du kan få det til at snakke sammen med serveren! der er sikkert billigere diske... men har aldrig set noget i lignende kvalitet til den pris...
Avatar billede dennism Nybegynder
29. december 2007 - 17:30 #5
Smider I lige et svar her?
Avatar billede dennism Nybegynder
09. januar 2008 - 18:26 #6
.lukker