Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. november 2007 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVi til RGB Scart DIY

hej eksperter :)

jeg kan huske at man på et tidspunkt kunne få en lille adaptor til DVI stikket på grafik kort som så spyttede hhv R G B ud... desværre kan jeg ikke huske hvor man kan få fat i en og tænkte der i mod om der var nogle der kender til et gør-det-selv projekt hvor man kan lave sådan en adaptor.

nogle gode bud? :)

/psycosoft-funware :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
12. november 2007 - 18:12 #2
da jeg skal bruge det i forbindelse med min HTPC vil jeg være sikker på at jeg kan bruge denne løsning til  at se medie indhold på min almindelige TV skærm med billedrør :)
vil det kunne komme til at virke?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
01. december 2007 - 15:52 #3
jeg endte med at lave et VGA -> SCART kabel og det virker nu.

læg et svar så vi kan få lukket tråden :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
06. december 2007 - 17:10 #4
lukker her pga manglende respons