Avatar billede dennism Nybegynder
09. november 2007 - 19:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Website med billeder

Jeg kendte engang en side på nettet, hvor man kunne finde en masse semi-professionelle og professionelle billeder, som man enten kunne downloade eller betale for at hente. Billederne var delt op i kategorier, så man nemt kunne finde den type billede man har brug for. Jeg kan nu ikke huske hvad denne side hedder.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig eller med noget lignende?
Avatar billede challenge Praktikant
09. november 2007 - 19:56 #1
Avatar billede dennism Nybegynder
09. november 2007 - 20:11 #2
Jeg synes det er meget svært at finde gratis billeder på den side - hvis det da overhovedet er muligt?

den side jeg kendte, var der rimelig mange som kunne hentes gratis - eller også skulle man lige give brugeren besked når man brugte det.

Den hed vist noget i stil med shx.hu..eller noget i den stil? Nogen er kan hjælpe mig?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. november 2007 - 22:42 #3
sxc.hu ?
Avatar billede dennism Nybegynder
09. november 2007 - 22:47 #4
Præcis - det var lige den jeg ledte efter :)

Tak for hjælpen. Kender I måske nogle bedre sider?
Avatar billede dennism Nybegynder
11. november 2007 - 11:57 #5
Smider du lige et svar, erikjacobsen?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. november 2007 - 12:16 #6
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede dennism Nybegynder
11. november 2007 - 14:12 #7
Tak for hjælpen!
Avatar billede wonderbaum Nybegynder
21. december 2007 - 10:40 #8
Selvom de kun har købebilleder, så er www.fotolia.com ganske god. $1 for et billede er jo nul og niks.