Avatar billede virkerikke Nybegynder
09. november 2007 - 11:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Request.UrlReferrer

hej jeg har et problem med at bruge Request.UrlReferrer det virker fint hvis man kommer fra en anden side, men hvis man nu starter inde på den aktuele side så kommer den her fejl

--------------------------------------------------------------------------------

Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Håber at der er nogen der kan hjælpe med dette:P
Avatar billede kalp Novice
09. november 2007 - 11:27 #1
tjek om den er Null før du benytter den..
if(Request.UrlReferrer != null) ..
Avatar billede virkerikke Nybegynder
09. november 2007 - 11:37 #2
Det har jeg desværre prøvet.. forresten så er det i vb.net ikke c#.net
Avatar billede kalp Novice
09. november 2007 - 11:38 #3
må jeg se din kode linje?... den som fejler.
Avatar billede virkerikke Nybegynder
09. november 2007 - 11:43 #4
nå jeg fandt fejlen, men som den eneste der forsøgte at hjælpe skal du nok få de points
Avatar billede kalp Novice
09. november 2007 - 11:44 #5
nej det er fint du selv tager dem:) og problemet blev løst - det var formålet:)
Avatar billede virkerikke Nybegynder
09. november 2007 - 11:45 #6
hvis du opretter et svar så smider jeg nogen points til dig, det var bare en dumme fejl.. som næsten altid :P
Avatar billede virkerikke Nybegynder
09. november 2007 - 11:45 #7
ok