Avatar billede hf Nybegynder
11. juni 2001 - 12:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hænger når netværk ikke er tilgængeligt

Min Mac er normalt koblet til et netværk med servere. Ved opstart er Mac\'en sat til automatisk at forbinde til serverne, Problemet opstår, når Mac\'en er koblet fra netværket og ikke kan finde serverne. Hvor nulstiller jeg oplysningerne om, at den automatisk skal forbinde? Jeg har zappet P-ram\'en uden resultat.
Avatar billede logos Nybegynder
11. juni 2001 - 12:39 #1
Hvis du bruger system 9.x skal du gå i systemmappen og fjerne den mappe der hedder servers.
Hvis du bruger et tidligere system skal du finde mappen \"indstillinger\" i systemmappen og smide appleshare prefs i skraldespanden.

genstart.

mvh.

Logos
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juni 2001 - 12:58 #2
Æble menuen>Kontrolpaneler>Arkivdeling

/per
Avatar billede egonspock Seniormester
11. juni 2001 - 18:03 #3
Det nemmeste er vel at slå appletalk fra. Det kan gøres fra kontrollinien.
Avatar billede hf Nybegynder
11. juni 2001 - 18:29 #4
Jeg bruger system 9.x og det er kun logos\' løsning der virker. Tak