Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
07. november 2007 - 19:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilket Virus Program

Jeg er i tvivl om jeg skal Vælge F-secure eller Norton , Hvad vil i anbefale mig, og måske gerne en grund til det.

Hvilket program bruger mest system kraft af de to overnævnte
Avatar billede overloaded Mester
07. november 2007 - 19:32 #1
Norton er efter min erfaring det mest ressourcekrævende sikkerhedsprogram der er opfundet.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2007 - 19:35 #2
Helt enig.  :-)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
07. november 2007 - 19:48 #3
Nu skriver du netop 2 eksempler, men hvorfor ikke nogle der er gratis?
For eksempel "Avast" eller "AVG".

Af dem du nævner er norton den mest resourcekrævende.
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
07. november 2007 - 20:01 #4
Har bare hørt så meget godt om F-secure.... Og jeg er bange for de gratis programmer er et niveau under købe programmerne
Avatar billede Slater Ekspert
07. november 2007 - 20:02 #5
Hvis du alligevel vil betale, hvorfor så ikke Kaspersky, der gang på gang bliver kåret som det mest effektive AV-program?
Avatar billede ibhuck Nybegynder
07. november 2007 - 20:12 #7
Jeg havde Norten, som sikkert er et godt AV-program. Men jeg havde mange problemer mht aut. opdatering. Jeg har nu haft Kaspersky i et år - perfekt.
Avatar billede arlet Juniormester
07. november 2007 - 20:23 #8
Hvis du ikke vælger Kaspersky, som er det bedste købeprogram, så skal du vælge Avast(som du kan læse mere om her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55 ), som slår alle andre købe programmer..
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
07. november 2007 - 20:25 #9
Ok jeg siger tak for svarene
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 20:52 #10
Hva med at chekke det professionelle http://www.av-comparatives.org ?
Og klik på "August 2007" for at se de sidste test, for de forskellige AV-programmer. :-)

Jeg bruger selv NOD32, som også ligger i toppen blandt flere andre. :-)
Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
07. november 2007 - 20:59 #11
Ok jeg kigger lige på det
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 23:52 #12
Tak for points, men skulle de andre ikke også ha lidt points for deres svar...?
De har jo trods alt hjulpet dig med at vurdere "F-secure vs. Norton".
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2007 - 00:32 #13
Jeg springer over....  :-)
Avatar billede arlet Juniormester
08. november 2007 - 07:26 #14
En lille del af kagen gør da ikke noget, eftersom der ikke var nogle "rigtige" løsninger her..
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2007 - 14:58 #15
Er der andre, som også ønsker lidt points?