Avatar billede ingvardt Nybegynder
05. november 2007 - 08:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved opgradering

Jeg har Microsoft Office Home edition 2003 uden Acces. Jeg så den kunne opgraderes og trykkede på ja tak. Det var en fejl. Det var et tilbud til dem der havde en professional edition (ikke home edition). Jeg ville fjerne den igen. Det kan jeg ikke. Den ligger på 417,00 MB. Min Ram (512) er frygtelig langsom. Når jeg trykker på "Tilføj eller fjern", så fortsætter den konfigureringen og efterlyser Acces genvejen. Den melder først "Advarsel 1910 - Find Acces genvejen" og straks efter "Fejl 2330".
Hvordan kommer jeg af med den - hvordan fjerner jeg de 417 MB?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2007 - 08:22 #1
Lav en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede ingvardt Nybegynder
05. november 2007 - 09:20 #2
Til vejmand.
Rigtig mange tak.
Det klarede problemet.
Du har fortjent dine points.
Kh Ingvardt
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2007 - 10:14 #3
Velbekomme, så kommer her et svar til accept.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2007 - 11:03 #4
Du skal lige huske at lukke dine spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=ingvardt&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Markér navnet på den der skal ha point i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter".

Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede ingvardt Nybegynder
06. november 2007 - 00:01 #5
vejmand accepteret og mange tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2007 - 07:56 #6
Velbekomme, du skal lige huske at markére mit navn i boksen nederst til venstre, inden du klikker på "Accepter"
Avatar billede ingvardt Nybegynder
06. november 2007 - 09:02 #7
Undskyld - jeg er ikke kendt med det her.
Men jeg er jo glad for, at maskinen kører normalt igen.
Var det rigtigt denne gang?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2007 - 09:05 #8
Yes, tak for point, nu er alt på plads. Godt du fik det til at funke.  :-)