Avatar billede divxx Nybegynder
04. november 2007 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Explore fejl ?

Hej.

Jeg har det problem, at hver gang jeg skal ind i kontrolpanel, kommer denne meddelse: explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Hvor man så har valgmulighederne: send fejlrapport, eller undlad at send.

Nogle der ved, hvad jeg skal gøre for at denne fejl ikke kommer, således jeg kan komme ind i mit kontrolpanel?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2007 - 14:29 #1
i med xp cdrom - gå i start -> kør - skriv "sfc /scannow" (uden ""!!!)
Avatar billede hcma Novice
04. november 2007 - 15:24 #2
har du lige installeret/opdateret Nero Burning ?
Avatar billede divxx Nybegynder
04. november 2007 - 15:33 #3
Det virkede ikke ^
Og ja jeg har næsten lige installeret nero 8 trial ?
Avatar billede hcma Novice
04. november 2007 - 15:37 #4
afinstaller Nero, da det i den sidste tid har givet mange problemer med at komme ind i kontrolpanel samt stifinder. Der må være en eller anden fejl i Nero, siden det sker.
Avatar billede divxx Nybegynder
05. november 2007 - 08:10 #5
Okay, men  hvordan skal jeg afinstallere nero hvis jeg ikke kan komme ind i kontrolpanel  ?
Avatar billede hcma Novice
05. november 2007 - 11:24 #6
Avatar billede hcma Novice
05. november 2007 - 11:28 #7
hvis det ikke hjælper, så prøv dette:
gå ind i regedit og find følgende sted:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Cpls

slet nøglen der hedder:
Nero BurnRights

(det er nemlig temmelig sikkert Nero Burn Rights som smadrer det hele)
Avatar billede divxx Nybegynder
05. november 2007 - 15:54 #8
Tak, det virkede ! :D
Avatar billede hcma Novice
05. november 2007 - 16:04 #9
så kommer der sandelig et svar  :o)
Avatar billede divxx Nybegynder
05. november 2007 - 17:15 #10
Når ja :D
Avatar billede janpost Novice
11. november 2007 - 13:23 #11
Jeg takker også for hjælp. Har lige haft samme problem.