Avatar billede activ Nybegynder
03. november 2007 - 08:49 Der er 6 kommentarer

Netradio afbrydes.

Hej
Har købt ny comp., HP, m. vista.
DR's netradio afbrydes efter ca. 3 min.
Er her en løsning?
MVH Chris
03. november 2007 - 11:28 #1
Vi snakker altså om http://www.dr.dk/netradio/ ?

Er det 'kun' lyden der afbrydes ?
Avatar billede activ Nybegynder
03. november 2007 - 18:01 #2
Ja, kun lyden og der vises "ingen oplysninger" om det der (ikke) spilles.
03. november 2007 - 18:12 #3
... Hmmm... Er eks. JAVA opdateret ?
http://www.java.com/en/download/download_the_latest.jsp

Er IE opdateret ?
Avatar billede activ Nybegynder
04. november 2007 - 11:31 #4
Ja, det er ok. Dr.dk/hjælp foreslår: åben windows media player. vælg funktioner - indstillinger - netværk under protokoller må der kun være kryds i feltet HTTP. klik på konfigurer og sæt kryds ved Brug ikke proxyserver. genstart. Hvis jeg gør dette virker dr netradio, men kan ikke få browseren til at vise en masse sites???????
Avatar billede activ Nybegynder
28. november 2007 - 20:52 #5
Efter at have løst et problem med min dvd-brænder virker netradio igen ?????
Følgende udførtes: tryk start, søg "REGEDIT" og tryk enter, find adresse:
HKEY_LOCAL_MASCHINE/SYSTEM/Control/Class, Find (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318)
og klik på denne, Find Upper/Lower filter og slet denne fil
Avatar billede jkampmann Nybegynder
28. november 2007 - 20:54 #6
Prøv www.radioone.dk . Når du åbner en radio står der hvad du kan gøre hvis du ikke kan høre en radio - måske er det samme problem?