Avatar billede baldr Nybegynder
03. november 2007 - 00:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang nægtet til gammel harddisk

Hej eksperter,
Min gamle pc stod af for noget tid siden. Nu har jeg så fået en ny pc, og installeret windows på den nye harddisk, og så tænkte jeg, at jeg lige ville smide den gamle harddisk i som D drev, så jeg kunne overføre alt det musik jeg har købt på Itunes, samt mine gamle mails. Til min rædsel opdagede jeg, at når jeg går ind på mit gamle C drev, nu D drev, under documents and settings, og trykker på mit gamle lokal brugernavn, så skriver den adgang nægtet, og dette er på trods af at jeg er logget ind som administrator. Nu til mit spørgsmål.. Er alle mine gamle filer, som ligger i den mappe væk for altid, selv om de ligger på en 100% fungerende harddisk??? eller findes der en smart måde og få fat i dem på.

Håber der er en der kan hjælpe.

Mvh

Baldr
Avatar billede nwn Nybegynder
03. november 2007 - 00:59 #1
Prøv kun at have den gamle harddisk i (med alt dit musik osv)

Hvis det virker kunne du jo øverfører via usb osv.
Avatar billede baldr Nybegynder
03. november 2007 - 01:11 #2
Super.... Det virker.
Smid et svar så du kan få dine point, og mange tak for hjælpen
Avatar billede nwn Nybegynder
03. november 2007 - 01:19 #3
Smid også selv et svar, vi deler (;
Avatar billede baldr Nybegynder
03. november 2007 - 01:32 #4
synes du har fortjent dem alle.. Du har helt sikkert reddet min weekend
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2007 - 05:21 #5
Hvis du kommer ud for det igen:
Du kunne også ha overtaget ejerskabet af disken, så har du adgang.
http://support.microsoft.com/kb/308421/da