Avatar billede badazz Novice
31. oktober 2007 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Smart program til pasbilleder

Jeg var lige ved fotografen idag. og nej det kneb det kunne hænge ved.
De havde et skide smart program på computeren, de hev billedet ind og valgte at det skulle være pas foto, så var der en firekant med en cirkel i hvor man så kunne trække den rundt på billedet så ansigtet sad midt i cirkelen og derefter trykkede på x4 så sad der 4 billeder ved siden af hinanden, og så et tryk på print, så var der 4 billeder..

Nogle der kender til et lignende program ?
Avatar billede kramxel Nybegynder
01. november 2007 - 01:23 #1
Hvis du har Adobe Photoshop, guide http://www.dpchallenge.com/tutorial.php?TUTORIAL_ID=22
Avatar billede trav4u2 Novice
01. november 2007 - 13:09 #2
Du kan også bruge denne gratis on-line service:
http://www.epassportphoto.com/
Avatar billede badazz Novice
04. november 2007 - 09:30 #3
Ja.. online servicen er nok den smarteste.. men hvis i begge poster et svar. så deler i point
Avatar billede kramxel Nybegynder
04. november 2007 - 13:53 #4
Ok.
Avatar billede trav4u2 Novice
04. november 2007 - 14:46 #5
Og herfra :-)