Avatar billede michaeltryl Seniormester
29. oktober 2007 - 18:20 Der er 1 løsning

synkroniserings problem

Jeg har fået et problem md at synkronisere via active sync.
Den henter ikke alle kontakter og kalender noter selvom der står at der hentes 95 kontakter vises der kun 9 på min telefon.
Jeg har cheket at der ikke er slået et filter til og at den skal vise alle kontakter.
Jeg har prøvet følgende
Fuld genstart af telefon slette alt og resette til fabriks indstillinger.
samt slette active sync på pc.
Dette har ikke hjulpet, så jeg vil høre om der er en eller flere som har et bud på hvad jeg kan gøre.
Min tlf er en eten M700 med windows mobil 6.0
jeg har også prøvet at afinstallere outlook og installere på ny
Avatar billede michaeltryl Seniormester
30. oktober 2007 - 21:11 #1
lukker her igen.
løsning blev en formatering af computeren